Inanılmaz zevk alarak okudum.Her karakterin konusuna değinilmiş onların bakış açılarından anlatılmış.Lorcan ve elide ikilisini çok sevmiştim tâki kitabın sonundaki olaya kadar.Manonun cadı meclisi bolumlerinide iple çektim ancak dorianla olan ilişkilerini sevmiyorum.Elestirecegim tek şey aelinin kendi planlarını başkalarıyla paylasmamasi ve herzaman kendini feda eden tarafta olması onun dışında aelinin borçlularından can borcunu ıstedıgı sahne çok çok güzeldi.
Bu arada çevirmen son 100 sayfada inanılmaz çok çeviri hatası yazım hatası yapmış rezaletti okurken zorlandım.Teslim tarihinin son günü yaklaşmışta aceleyle halledeyim çıksın der gibi.