speed24

speed24
@zahavi
Ama en güzeli yalnız olmaktı, yol çok uzakta olmasa da tamamen yalnız olmaktı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dükkan babamın işiydi, "erkek işi" idi ve işin parasal boyutunu da çok merak etmezdi. Onun işi yani "kadın işi" evi çekip çevirmek, yemek pişirmek, çamaşırları yıkamak ve çocuklara bakmaktı.
İşin aslı şudur; eğer bir adam bir kadını aşığım, diye kandırabiliyorsa bir kadın hiçbir erkeği şaka olarak görmez.
......., hatta tamamen bir yabancının bile, kişisel görünüşüne hakaret olan bir lakap takmayı kendilerine hak görmesi........ Şişman bir adamın duyguları yok sanıyorlar.
.....büyük ihtimalle düşkünler evini boylayacak antisosyal bir tip,......
Alıntı