İnanılmaz derecede vasat bir kitap
Anlatılmak istenen bir konu yok, kurgu yok, hikaye yok, sebep sonuç yok,
2/10
2 puanın sebebi de kısa tutması anlamaz hikayeleri uzatmaması.
7/10
Hikayenin yaşandığı dönemi çok güzel anlatıyor. Okurken zihinde canlanıyor ve hikaye içine çekiyor.
Baş karakter Meftun çok güzel işlenmiş. Diğer karakterler onun kadar güzel işlenememiş yapmacık kalmış biraz bu da tek eksik yanı kitabın
Tavsiye edilir