Kitap genel anlamıyla çok vasat.
Kurgu çok basit sanki ilk okul seviyesi hikaye kitabı
Karakterler tiksindirici şekilde yapmacık
Normal şartlarda yazarlar bir sonraki kitaplarında seviyeyi ileriye taşır ama bu kitapta tersini gördüm
Çok zaman kaybı bir kitap asla tavsiye etmem.