zariفderviش

zariفderviش
@zarifdervis1
Resulûllah ﷺ buyurdular : اَلنَّدَ مُ تَوْ بَةُ "Pişmanlık tevbedir "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Derdim ne olursa olsun umudum Allah'tır..
O , benim denizimin en güzel kıyısı...
- sen kendisini koparan elde kokusunu bırakan, papatya gibi ol 🌼
Kendi halinde olmak güzeldir , bu kadar hal bilmezin arasında ...