birisi.00

birisi.00
@zarra_
Benimle ömür geçermi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi? Dedi. Işte bu bana bir ömür yetti... (Özdemir Asaf)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayat kısa. Kuralları yık, çabucak affet, yavaşça öp, gerçekten sev, kontrolsüz kahkaha at. Ve asla seni gülümseten şeylerden pişman olma.:)
Yedi milyar insanın koca dünyaya sığdıramadığı cenneti nasıl olurda göz kapaklarının ardına saklayabildin...
Zira sen iyi ne yapmayı bilirsin?
Hayat bazen ölümden daha acı verici değil mi Makar Alekseyeviç? İnsancıklar