İşgal kurşunlarına maruz kaldığınızı, şehitleri omuzlarınızda taşıdığınızı görüyorduk. Ruhumuz sizinleydi ve en içten dualarımızla her an yanınızdaydık.
Malımız, ziynetimiz ne varsa Filistin'e feda olsun.
Evet tebrik... İşgal edilmiş Filistin topraklarında yaşayan bizler, bir yakınımız şehit olduğu vakit, yüreğimizi yakan tüm acılara rağmen zılgıt çeker, verdiğimiz şehit üzerine gelen tebrikleri kabul ederdik.
Allah bize yeter, o en güzel vekildir. Ey Şaron, biz sana karşı sırtımızı Allah'a dayadık. Şehitlerimizin kanlarıyla beslenen tüm hainlere karşı Allah'a dayandık."