zeynep

zeynep
@zegeyildiz
ve ben her geçen gün belki bir umut gelirsin diye seni bekleyeceğim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
aynı anda hem kalmanın hem de gitmenin yolu yoktur
yalnız dusunuyorum bu sıralar bir seyi baz almayıp kendimle kalıyorum cogu zaman birini arayıp sormayıp kacmayıp,saklanmayıp yuzlesmek istiyorum anılarımla acıklanamayan travmalarımla susuyorum ben cogu zaman beni bilene anlatsam kendimi ne cıkarki isin icinden ustelik bu halimi yasayıp nefret ediyorken
Yıldızları göremez kimse tam olarak ancak ben onun gözlerine,gülümsemesine bakınca zaten görüyordum kendi yıldızımı.
İnsanların hayatını merak ederken daha kendi hayatımı çözemiyorum ve daha kendi hayatımda yaşayamıyorum