Zegul

Çarpan Yürekler Evi
2/10
·504 syf.··
2024 42. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2024 12:35
Herkese Merhaba, Çok büyük bir hatanın içinden çıktım. Bu hata bu seriyi okumam oldu. Neresinden tutsam elimde kalıyor.Kendime işkence etmeyi çok severim ama bu benimde boyumu aşıyor. Aksiyonu- fantastiğide kurtarmadı yani, şuanlık seriye devam etmeyeceğim bilmiyorum. Yoksa aşırı iyi bir kurguya sahipti. Benim takıldıklarımlarıma coğu insan takılmaz, ben takıldığım için puanım ve yorumum budur. Konuya filan hiç geçmeyceğim, zaten 2. Kitap oldugundan gerek olduğunu düşünmüyorum. Kitap bittince kitap bana ben kitaba baka kaldık. Ne okudum ben dedim, neden kendime bu eziyeti layık gördüm. Neden kendimi sinirlendirdim bu kitap için dedim, baya düşündüm. Vallahi Fallon benim düşündüğümün yarısı kadar akıllı ve edepli olsaydı kitap hakkında yorumlarım daha başka olurdu.Böyle güzelim konusu olan ve güzel ayrıntılar olan bir kitabı nasıl mahvedebilirsin sayın yazar. Ne yaşıyordunda böyle bir karakter yazmayı bize ve kendine layık gördüm. Ne ettik biz sana da bize bu işkenceyi kitap olarak sundun. Şuan en nefret ettiğim ilk beş kadın karakter arasına rekor sürüyle girdi bu kadın karakter. Böyle bir şey yok yani, bu nasıl bir akıl tutulmasıdır. Şimdi size kitabı mahveden karakterden bahsedeceğim; FALLON diğer bir adı ile en büyük s*rt*k. Şımarık, kendini bilmez, kendini bir halt sana, aşırı bir bencillik, salak kelimesinin karşılığı ve tabikidi en büyük kaşar,unuttuğum başka bir sıfat varsa onu da sinirime veriyorum. Kitap boyunca başrol erkeğe yapmadığı kalmadı. Okuduğum en kötü karakterdi gerçekten... kitap boyunca saçmalıklarını okuduk. Örnek veriyorum, erkek karakteri ruh eşi olduğunu bildiği halde kızın adama söyledikleri; -‘’Sen benim bedenimi tek gören adam değilsin, başka bir adam her santimi ezbere biliyor’’ (şimdi bu cok normal bir konuşma mı? Amacı nedir? Ben
Fantastik Roman
Çarpan Yürekler EviOlivia Wildenstein · Olimpos Yayınları · 2024314 okunma
Zegul
kesinlikle katılıyorum güzel bir konuyu bir karakter nasıl mahveder onu görüyoruz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zalim Prens
4/10
·312 syf.··
2024 20. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mart 2024 10:30
Herkese Merhaba, Mafya türü diye aldığımız kitabın Mafya’nın M’si alakası ile olmayan kitap ile karşınızdayım. Off gerçekten çok sıkıldım artık her okuduğum kitabın kötü çıkmasına, paramı resmen sokağa atıyorum. Yorumlara bakarak almayı düşünüyorum ve alıyorum ama yorumlarla alakası olmayan kitap çıkıyor. Örnek bu kitapta aşırı rahatsız edici şeyler var. Cinsel taciz filan değil olay, öyle bir şey yok. Olay kadın karakter, kendisi evli olmasına rağmen başkalarıyla seks yapmayı düşünen biri, neymiş kocası ile az daha yatmasaymış, eski sevgilisinin seks teklıfını kabul edecekmiş. Bu nasıl bir kafadır ya, bunu yazan kadın hangi kafayı yaşıyor. Bu nasıl bir kadın karakterdir... bu olay direk aldatmaya girer. Kitapta zaten anlatacak bir şeyde yok.. Adını Zalim prens koymuş ama alakası yok, sarhoşken filan verdi galıba kitabın ismi... en doğru isim vasıfısız prens olması lazımdı. Yazar mafya türünü çok yanlış anlamış, ortaya bir şeyler yazmış ama mafya ile alakası yok. Bu kadar naylomlom adamlar okumadım, güya düşman aile mafya cocuklarıydı valla ben anaokul bebeleri okudum.’’ Zalim’’ kelimesi adam için kullanmam, zaten kitapta erkek karakter bir tık iyidi, sevmesemde eh işteydi. Kadın karakter anlatacak tek kelime var ‘’srtk’’ başka kelime bulamıyorum kendisine... Bide kitapta o kadar absürt bir şey var ki; bu adamlar vuruluyor ama hiç vurulmuş gibiler değiller, anında seks yapabılıyor,hiç acıları yokmuş gibi keyfi sefaa yanii... kitap 300 sayfaa 250’si seks gerisi salaklıklar doluydu... Kısaca Beğenmedim. Tavsiye filan etmiyorum, seriyede belki devam ederim. Sağım solum belli olmuyor. Bir bakarım okuyanlara filan öyle artık....
1000k
Zalim PrensSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024602 okunma
Zegul
listeden silindi ✅
3/10
·432 syf.··
2023 42. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2023 13:07
Daha saçması gelene kadar okuduğum en saçma dark romance. Sürekli kimse beni anlamıyor kötü bir şeyler yapmalıyım diyen şımarık kız. Zenginliklerine güvenerek her türlü pisliği yapan mekanın sahibi triplerindeki 4 arkadaş. Kısaca konusundan bahsedecek olursam Rika küçüklüğünden beri aile dostlarının büyük oğlu olan Micheal'a aşık. Fakat Micheal'ın onu sürekli görmezden gelmesi ve ailesinin de baskısıyla bir süreliğine Micheal'ın kardeşiyle çıkıyor. Çetrefilli aile ilişkilerinin yanı sıra Micheal'ın arkadaş grubu var ki 3 yıl önce hapse giriyorlar ve bunun sorumlusu olarak Rika'yı görüyorlar. Arkadaşların hapisten çıkmasıyla artık Rika'yı intikam oyunu beklemektedir.. Kitabı hiç sevmeme rağmen sürekli bu manyaklar ne yapacak acaba diyerek okuduğum için gerilimin düşmemesi güzeldi. Onun dışında en rahatsız olduğum şey ise sürekli kızı taciz edip sonra şaka yapıyorduk sana zaraz vermicez demeleri. Tacizin şakası olmaz ve yapan kişinin de 12 yaşında annesi tarafından istismara uğraması buna gerekçe sağlamaz. En son Çirkin Aşk'daki Tate karakterine bu kadar sinir olmuştum üzgünüm Tate Rika yaptıklarıyla seni bile gölgede bıraktı. Burası birazcık spoi olacak kusura bakmayın kızın evini yaktılar, annesini kaçırdılar, parasını çaldılar ama yine de iyi yürekli Rika'mız için "arkadaşlar" arasında böyle şeylerin lafı olmaz ve her ihtiyacına koşar :D
1000Kitap
Günaha DavetPenelope Douglas · Dex Kitap · 2023783 okunma
Tugce D. isimli okura yanıt verildi
Zegul
çok doğru bir yorum inanılmaz tacizi normalleştiren bir kitap ayrıca kız nasıl affetti hiç anlamadım