Gitmekle kalmak arasında bir yerde debelenip duruyorum... Çekip gitme cesaretini gösteremeyenler nereden bilsin gelmelerle gitmelerin aynı takvime denk geldiğini.
Bir insan yumuşak g olsaydı en fazla ‘değil’ demekten ürpererdi herhâlde. Tepki görmekten, dışlanmaktan, zarara uğramaktan hatta elindekileri kaybetmekten, bedel ödemekten endişe ederdi... Sustu. Bu, ona verilmiş bir hak değil, ödediği bir bedeldi.