İnsanın en iyi arkadaşı annesidir diye bir cümle okumuştum bir yerlerde.İnsan yaş aldıkça bu cümleyi daha iyi anlıyor.Çok sevdiğin arkadaşın ya da aşkından öldüğün adam ve kadın gidebilir ama anne evladını ne koşulda olursa olsun bırakmaz ve sonsuza kadar evladının yanındadır.