Öğrenilmiş çaresizlik diye birşey, gerçekten var. Bazen oluyor ki insanlar bir sorun karşısında çözüm yolunu biliyor ama, denemekten kaçınıyor. Ne de olsa olmayacak ya da başkası yaptı olmadı gibi düşüncelerle, eyleme geçemiyor bir türlü . Çünkü çaresizliği öğrenmiş. Önüne koyduğu çaresizlik engelinin, düşüncesini de yavaş yavaş pasifleştirdiğinden bihaber yaşayıp gidiyor.
İş, insanın kendisinde bitiyor. Kişisel ataletimizi yenmemiz gerekiyor.
İnşallah Çaresiz değil, ÇareBİZ olmayı başarabiliriz.
Zehra