İlk kitapta olan boşluklar ikinci kitapta daha çok giderilmişti. Rüzgar'ın aşık hâlleriji okumak çok eğlenceliydi :D çoğu alıntıyı çizdim bu yüzden. Sonda yaptığı hareketle her ne kadar sinir etmiş olsa da Meltem'in gönlünü alacağına emnim. Umarım güzelce sürünüyordur dkdkdkdj
Kutlu Olsun 2Ayça T. K. · Pukka Yayınları · 2024503 okunma
Uzuuun zaman sonra bir kitap okudum ve okuduğum en tatlı kitaplardan birisi oldu. Bu tarz küçüklükten başlayan (tanışıklık olan) hikâyeleri seviyorum. Meltem ve Rüzgar çok tatlıydı bence ♡ ilk kitap olduğu için olaylar biraz yavaş ilerledi ama genel olarak güzel bir kitaptı bence.
Kutlu OlsunAyça T. K. · Pukka Yayınları · 0826 okunma