Hayat, daha kaç kere vurup, kaç kere kıracak?
Kaç kere yıkıp, kaç kere savuracak?
Kalbim, daha kaç kere çarpıp, kaç kere duracak?
Kaç kere inanıp, kaç kere unutacak?
Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize;
Ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları;
Çünkü sonradan yeni tohumlar verirler.
Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu.
Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar...