Ne sen baktın ardına ne ben
Hep ayrı yollarda yürüdük
Sustu bu gece, karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
Uyandığında onu ilk kim görecek
Bıraktığım düşü kim büyütecek?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi biz senle ayrı ayrı şehirlerde
Aynı şarkıyı dinliyoruz belki de
Benim aklım sende seninki nerde
Şimdi biz senle ayrı ayrı gönüllerde
Aynı sevdayı düşlüyoruz belki de
Benim kalbim sende seninki kimde...
Beni affet bu gece, sadece bil istedim.
Karanlığın içinde, seni sevmek istedim...
Beni affet bu gece, sadece duy istedim.
Ellerini elimde, biraz tutmak istedim...
Şımartılmamış aşkın
Sessizliğe yakın
Kimbilir kaç yüzyıldır
Sarılmamış kolların
Sisliydi kirpiklerin
Ve gözlerin yağmurlu
Yorulmuşsun
Hakkını almış yılların