kitabı okurken sürekli tahminleriniz boşa çıkıyor ve bir sürü olasılıkla siz de bir dedektifin bilinmezlik içerisindeki çaresizliğini anlayabiliyorsunuz. Sonu ise mantıklı ve çok şaşırtıcı sırf şaşırtıcı olmak için mantıktan uzaklaşılmamış. Ama diğer polisiye romanların aksine çok daha sakin ilerleyen bir roman bence az aksiyonlu diyebiliriz. Bu cümle birazcık çok azıcık spoiler olabilir zavallı Emma.. neden bilmiyorum ama Emma'yı içselleştirdim ve en çok ona üzüldüm.