Bazi yerlerde bir dönem okunmasi bile yasaklanan, çoğu insanın bu kitabı okuyup intihar etmesi ile ilgimi çekti bu kitap çok merak ettim acaba insanları bu kitapta hayatlarına son verecek kadar etkileyen şey neydi?Okuyunca anladım.Kitapta çoğunlukla Werther'in Lotte ye olan aşkı yer almakta.Bu kitapta beni en çok etkileyen şey ise Werther'in düşünceleri.Sanki hepimiz onun gibi düşünüyoruz ama hiçbirimiz onun söylediklerine katılmıyoruz gibi geliyor.Fazla sevginin insana zarari var midir diye dusunuyorsaniz kitabi okuduktan sonra kesin bir cevap bulacağınıza eminim
Okumak isteyenlere keyifli okumalar umarım sizde beğenirsiniz.