gelecekteki kendime not olsun diye yazıcam malum burayı kişisel günlüğün gibi kullanıyorum :)
Bugun mezuniyetim vardı artık resmi olarak mezun oldum ve önümde beni nelerin beklediğini merak etmekten başka yapabileceğim hiçbir şey yok. Tatlı bir merak bu. Umarım gelecekteki Zeynep istediği yerlerdedir ve Pdr okuyordur, kaç yıl deneyeceğim hiç umrumda değil yeter ki yolun sonu oraya çıksın. Her neyse sonuç olarak artık aklı beş karış havada liseli bir genç kız değilim :(
“Benim sevgili masam,” dedi, “seninle ne kadar mutlu saatlerimiz geçti.Aslına bakarsan, bana iyi bir arkadaş oldun. Beni hiç yarı yolda bırakmadın,ret yazısı vermedin,aşırı çalıştım diye asla şikayetçi olmadın.”
-Martin Eden-