animeyi duymuşsunuzdur belki ama çok da güzel bir müzikali var. light'ın karakterini burada daha çok beğendim, batılılaştırılmış bile denilebilir. japonyadansa daha batı adalet sistemine eleştiri olabilir gibi gibi. izleyeli baya oldu o yüzden detaylı yorum yapamayacağım ama ordan birkaç alıntı eklemek istedim.
show me what's right about
the wrongs that we allow
real people need to feel
protected here and now
this whole damn system’s broken way beyond repair
it's just law not law and order
not much good and seldom fair
let the corporations
make the regulations
and hold no one accountable
when everything goes wrong
let the rich and famous
get away with murder
every time a high-priced
mouth-piece starts to talk
his client gets to walk
tell me, where is the justice?
if there’s any justice