Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
""O gün, banyoda tek başıma ağladım. Suyu da açmıştım üstelik. Sesimi kimse duymasın diye. O gün canım çok acımıştı. Canım bile bana acımıştı.""
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Üst dudağın "gökyüzüm", alt dudağın "yeryüzüm" olsun. En sevdiğin ad olayım arasında....
Şimdi çağırsan beni. Yine koşarak gelirim, nefes nefese gelirim yanına. Beni kırdığın aklımın ucundan geçmez. Ne kötü değil mi?
Fazlasıyla "dürüstsen", yeterince aşık olmuşsan, saf bir sevgiye sahipsen, kendinden başka hiçbir şeyden korkmuyorsan tamamsın demektir. "Artık mutsuz olabilmek için hazırsın."
Ölümsüz aşklar var da ölmeyen aşık var mı...