Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
"Hayatım bir film olsaydı, izlerken ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yüreğini kolla, ölmeden çürüyorsun.”
"Ben, eskiden tanıdığım ve güvendiğim Noah'yı istiyorum."
"Ağladıktan sonra dudakların her zaman yumuşacık oluyor," diye mırıldandı.
"Ama anlamıyorsunuz." Ruhun sesi iyice çaresizleşmişti. "Onu çok arzuladım. O da beni arzulamalıydı. Hâlâ güzel ve çekiciydim."