Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Sevilmeyi beceremiyordum! Aranan, Özlenen, Beklenen Ben değildim...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaz kış fark etmez. Yalnız kalınca üşüyor insan…
Yağan yağmuru kıskandım ben, saçlarına dokundu diye.
Uyuyamiyorum :,(
Mutlu olanlar çoktan uyudu. Mutsuzlara selam olsun:))