Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Yaz kış fark etmez. Yalnız kalınca üşüyor insan…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yağan yağmuru kıskandım ben, saçlarına dokundu diye.
Uyuyamiyorum :,(
Mutlu olanlar çoktan uyudu. Mutsuzlara selam olsun:))
"Neden ısırmıyorsun? diye usulca meydan okudum. "Çünkü sana elimi sürmeyeceğim, Anastasia. Yazılı rızanı alana dek, sana dokunmayacağım."
E.L.James·Kitabı okudu