Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Uyuyamiyorum :,(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu olanlar çoktan uyudu. Mutsuzlara selam olsun:))
"Neden ısırmıyorsun? diye usulca meydan okudum. "Çünkü sana elimi sürmeyeceğim, Anastasia. Yazılı rızanı alana dek, sana dokunmayacağım."
E.L.James·Kitabı okudu
"Kadın burnunu çekip gözyaşlarını sildi."Söz mü?"
Sayfa 290 - Aprıl·Kitabı okudu