İyi bir ilişki için her daim makul olmamız gerekmez. İyice öğrenmiş olmamız gereken yegâne şey, yeri geldiginde bir iki konuda biraz saçmalamış olabileceğimizi bütün samimiyetimizle kabul etmeyi bilmektir.
Romantizm, sezgisel olarak anlaşma felsefesidir. Gerçek aşta, her şeyi bıkkınlık verecek kadar ayrıntılı açıklamaya gerek yoktur. İki insan birbirine aitse eger, en nihayetinde müthiş bir şey hissederler:Dünyayı tıpatıp aynı şekilde görüyoruz.