Kaldırımda gelen geçene omuz atarak kendilerine yol açan kişileri izlerken , hayatın iki cins için de her daim mücadele gerektiren zorlu ve çetrefilli bir süreç olduğunu düşünmekten kendimi alamadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“... neden şarabı erkekler içiyordu da , kadınlar suya talim ediyordu ? Cinsiyetlerden biri neden öylesine refah içindeyken , diğeri yoksulluk çekiyordu ? “