Çünkü hayat aslında acı demektir. Acısı olmasa zevki de olmazdı; her şey sonu gelmez bir övgü ayinine dönerdi:kutsal,ama sıkıcı....Ya ben? Ben,hem acı çekiyor, hem yaşamıyorum.Denklemin bilinmeyeni benim.Her şeyin başını sonunu kaybedip sonuçta adını bile yitiren bir hayaletim...