Zemzem

Zemzem
@zems_quare
Ölmemek elimizde değil ki bizim İyi yaşamamak, beni tek korkutan
“Bırak gitsin… Onlarsız da yapabilirsin. Bir kahve koyarsın güneşin batmasına yakın kendine, ya da güzel bir çay demlersin. Okumayı bıraktığın bir kitap tutuşturursun eline. Bir dize dolandırırsın diline. Belki bir şiir ezberlersin. Bırak giden şiir olsun gitsin; sen yalnız da güzelsin…” Murat Menteş
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
1k gitgide ilginç bir hal almaya başladı. Kitaplar, alıntılar, fikirlerden çok boş muhabbet iletileri yaygınlaştı. Can sıkıntısını gidermek için kullanılan bir platforma dönüştü. En üzücü olanı ise en çok beğeni ve yorumu bu paylaşımların alması. Keyif vermiyor artık. Üzülüyorum..
Büyük özenle ilmek ilmek örersin hayatı.. Lakin .! Nasip değilse, üzerine giyemezsin.. ...
Sevgili kızım... Ben çocukken okula yürüyerek gider gelirdim ama seni gönderemem!Ekmek almaya fırına gider, ekmeğin yarısını yiyerek dönerdim ama seni yollayamam!Okuldan sonra sokakta oynardık, hava kararsa bile ama seni bırakamam!Komşumuzun evine sorgusuz sualsiz girerdik ama sana izin veremem! Buraya kadar müdahele ettim diyelim, Ergen olduğunda, Arkadaşına, Sinemaya, Alışverişe, Oraya buraya, Üniversite'ye ve sonra, Belki de tek başına bir kent'e nasıl gönderebilirim ? Kaç gündür bütün anneler aynı soruyu soruyor kendine… Biz, “biz” olmadan nasıl güvenip, bırakacağız sizleri yaşama ? Şarkıda da dediği gibi, “Biz büyüdük ve kirlendi dünya” Çok üzgünüm… (Alıntı)
Bir iç çekiyorsun ya derinden, yine çaresizce bırakıyorsun zamana. Bırakıyorsun ya ,düşündün mü hiç ? Ya zaman da bize bırakıyorsa…