mısra.

mısra.
@zencirci
Hiç insan, çok huzur.
“Ama nasıl yalnız? Yani hiç kimseyi görmüyor musunuz?” “Ah hayır, görmesine görüyorum –ama yine de yalnızım.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl olur da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?
biliniz ki, yanlış insana karşı duyulan sevgi çabuk unutulur.
Dostluğa hazırım , işte elim. Ama lütfen bana aşık olmayın.
Binlerce kez iyi geceler sana..
Anket