Fatoş

Fatoş
@zenube_
Sevsem sana yazık sevmesem incinirsin
Yüzüğümü takar keyfime bakarım
Anket
Fatoş
Prenseslere bu yakışır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık burda yazmıycam Bu hesabı da kapatamıyorum Bu çok hüzünlü bir veda elvada 1000k Beni özleyenler gelip eski yazdıklarımı okuyup feyz alabilir hiçbirşey demiyorum vede gidiyorum 😌👌
Anket
Fatoş
Aslında aynı hesabı açıçam ama daha farklı olabilir
cuma günü son dersiniz ne
Anket
Fatoş
Fizik
Popomu yersin inşallah amına koduğumun
Fatoş
Üstelik popoma yazık sana yesirirmiyim