Çok garip emeğin elleri , evet ilk bakışta kötü gelse de emeğin simgesi olan ellerin sahibin yüzüne bakınca insan bi duraksıyor. Yorgunluk , bezmişlik, sorgulayış ,hafif hafif göz kapanışı ama gözlerini açınca yüzünde oluşan ciddi ama bi o kadarda masumane bi ifade.
Belki de insanların ilk bakışta kötü bakışlar attığı o kişinin okumaya bile fırsat bulamamış olması. Okumaya fırsat bulamamak ... aslında bunu düşündükçe kendimi sorguluyorum ben okumayı fırsata çevirebiliyor muyum?
Emek veren insanlar aslında siz farkında olmadan bir çok kişinin hayatına dokunuyosunuz galiba ; düşündürmek, kendini sorgulamak... sadece birkaçı.