Zêrîn

Zêrîn
@zerin_8
Gul di gulanê de şîn dibin lê ya min, rihê min tarî dibe.
İşlenen günahın ardından vicdan azabının gelmesine sebep olan şey de hayalgücüydü. Her suçun ucube yavrular doğurmasının sebebi de hayalgücüydü. Gerçeklerin dünyasında kötülerin cezalandırılıp iyilerin ödüllendirildiği falan yoktu. Başarı güçlüye veriliyor, yenilgi zayıfın eline tutuşturuluyordu.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Reklam
"Bunu gece günlüğüme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını."
Sayfa 226·Kitabı okudu
Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu.
Sayfa 215·Kitabı okudu
Xwedê zane, ez ji welatê xwe hez dikim. Ez ji dil jê hez dikim.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Her roj belayek tê serê min. Lê ez gazinan nakim. Na, ez fêrî vê bûme, ez tenê dibişirim.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam