Zêrîn

Zêrîn
@zerin_8
Gul di gulanê de şîn dibin lê ya min, rihê min tarî dibe.
İnsanlar en çok kendilerine lazım olan şeyleri başkalarına vermeye pek meraklıdır.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Reklam
İnsan aşık olduğunda işe önce kendini kandırmakla başlar, sonra da başkalarını kandırır. Romantizm denilen şey tam da böyle bir şeydir.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Erkekler yoruldukları için, kadınlarsa meraktan evlenir; sonuç olarak ikisi de hüsrana uğrar.
Sayfa 56·Kitabı okudu
İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor. İnsanlık tarihinde işlenen ilk günah budur. Mağara insanı gülmeyi bilseydi, tarih çok daha farklı gelişirdi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Reklam