Zêrîn

Zêrîn
@zerin_8
Gul di gulanê de şîn dibin lê ya min, rihê min tarî dibe.
Eğer başkasının olan her şeyi insanın kalbine alması ve aynı güçte hissetmesi mümkün olsaydı, doğrusu, insan bundan en mutsuz insan olurdu.
Sayfa 123·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah, dostum! Mutsuzluk bulaşıcı bir hastalıktır.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Bazen saklanır insan, saklanır, yakalanmamak için gizlenir, burnunun ucunu bile göstermeye korkar; yerini belli etmez, çünkü önyargı kol geziyordur, çünkü yeryüzünde başka şey kalmamış gibi.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Çok tuhaftı ! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun, hep acı verir.
Sayfa 63·Kitabı okudu