Guliz bu

Guliz bu
@zetegul
Hayatımda ufak bir olumsuzluğun her şeyi bir döngüye dönüştürmesinden çok sıkıldım
Yarın çok zor bir bütüm var.Lütfen dua edin geçeyim
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hoş geldin 2026
2025
Bu yıl benim için güven açısından aşırı sarsıcı ve çok kırıcıydı. Hayatımda hiç bu kadar çok gözyaşı döktüğümü hatırlamıyorum. Ama bütün hayallerimin %60'ını gerçekleştirdiğim bir yıldı yine. En azından o hayal ettiğim üniversite ve bölümü kazandım ve severek okuyorum ve bunun için tam olarak 2 yılımı verdim.Tabiri caizse köpek gibi çalıştım, hala çalışıyorum biliyor musunuz sbfsnf bir şey fark etmedi ama olsun en azından artık YKS çalışmıyorum üniversite derslerine çalışıyorum ve ne zaman yeni bir şeye başlasam korkarak gittim işte anlaşamazsak uyum sağlayamazsam falan ama bu yıl öz güvenim arttı hani tahtaya çıkmak ortaöğretim gibi değil 20-30 kişinin karşısına çıkmak değil 80 kişinin karşısına çıkıp o soruları yapmak ayrı bir güzel.Neyse 2025 akademik olarak bana çok güzel bir bahar verdin güvenimin sarsıntısı bahçeme baya ağır hasar verdi ama çiçeklerim o kadar güzeldi ki ben onlara tutundum.2026 bu bahçemdeki sarsıntılarla çatlayan duvarların üzerine renkli renkli yıldızlar çizdiğim bir yıl olsun. Amin
Her deprem beni çok korkuttuğu için uzun süre etkisinden çıkamam ama aslında o deprem bazı taşları yerine oturtur ben bunu çok sonra anlarım.Korkumu yensem daha hızlı anlardım...