Zeyce

Zeyce
@zeyce1905
Çağın vebası; hissizleşmek...
Zeyce
Kesinlike :))
Reklam
Arkadaşlar kişisel gelişim kitabı önerir misiniz?
Zeyce
Çok teşekkür ederim arkadaşlar
İp senin elinde. Ya salıncak kurarsın ya da intihar edersin. Karar senin...
Zeyce
:))
İp senin elinde. Ya salıncak kurarsın ya da intihar edersin. Karar senin...
Zeyce
Yalnız değilsin:)))