zeynep

zeynep
@zeynep_083
Her zorluğun sonunda doğan bir ışık vardır . Eğer elleriniz diken yaraları ve kan içinde kaldıysa, güle dokunmanıza çok az kalmış demektir.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sezen Aksu'nun "ciğerimden yanıyorum ben bu defa." Dediği yerdeyim. Bunu itiraf say,ben seni yenemiyorum.
Bazı hikayeler yarım kalır, Ne güle güle giden olur Ne de hoşça kalan .
"Beklemek de acı vericidir,unutmak da Ama en berbatı ikisi arasında karar vermemektir? Beklemeli mi? Kalmalı mı?" Paulo Coelho
Aşk

zeynep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
Beğendi
·
2024 11. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,1bin okunma