Her insanın hayatında , ona karanlıkta ışık olabilecek , düştüğünde kaldırabilecek bir öğretmeni olmalı. Yanlış yaptığında Ey Oğul yaptığının doğrusu budur diyebilecek... İşte bu kitapta Öğretmen-Talebe arasındaki en güzel muhabbet dolu mesajlar var. İmam Gazali tasavvufi bir tutum sergileyen alimlerimizden öğrencisi ise izinden gidenlerden. Kitabı okurken belli bir süreden sonra sanki o talebe sizmişsiniz gibi hissediyorsunuz sanki İmam Gazali o mesajları size vermek için mektup yazmış gibi hissediyorsunuz SÜPHANALLAH....