Bir kere geldiğimiz şu hayatı anlamlı kılabilmek için okunması gereken kitaplar arasında. Sohbet havasında yazılmış bir kitap olduğu için gayet akıcıydı.Ancak okuduklarımızı iyice özümsemek adına bir çırpıda okumak yerine her sayfayı sinemize alarak okumanın daha faydalı olacağını düşünüyorum.