Zeynep

Zeynep
@zeynepqx
Sonra mı ? Sonra gömdük ne varsa içimize.. Anlaşılmasın diye birde çiçek ektik üzerine Altı mezar, üstü bağ bahçe...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yok seni duyan, Ama dayan.🌙
Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek... Biraz heyecan,biraz da düşecekmiş korkusu...
Elinin tersiyle ittiğin beni umarım bir gün elinin içiyle dilersin.
Yanlış çağda yaşamanın stresi içindeyim