Zeynep Kübra

öyle yalnızım ki...Bu sevgisizligi anlatabilecek cümleyi kuramıyorum.Yanında birileri varken yalnız olmak beterin beteri galiba.💔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni bir yaprak gibi savuran hayır demeyi bilemememdi...#dogdugunevkaderindir
Beni güzel hatırla Bu son satırlar... Orhan Veli Kanık 💔
"Insanın artik hissetmediği anda sessiz kalması gerektiğine inananlardanım."
Evet...Bu dünya bir hana yani konak yerine benzer.İnsanoğlu ise bir kervana benzer.Biri göçer, diğeri gelip konar.
Sayfa 84·Kitabı okuyor