Saka ve Sanrı
2026 da bitirdiğim ilk kitap. Güzel bir seriydi benim için. Lise3 te arkadaşımın tavsiyesi ile başlamıştım ve bitmesi dört yıl sürdü. Bana her zaman lisedeki kitaplardan konuştuğum, gülüştüğüm, aşık olduğunuz karakterler için tartıştığım arka sıradaki dört arkadaşımı hatırlatacak bu kitap..