zeys

Eğer karşındakine sunduğun her şey hala yetersiz kalıyorsa yokluğunu sun. Çünkü tuz hiçbir zaman menüde değildir ama yokluğunu ancak yemek tadsızlaşınca anlarsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan gün içerisinde gökyüzüne bakacak zaman bulabilmeli.
Sizi iki defadan fazla üzen birine inanmayın. İlki uyarıydı ikincisi dersti. Daha fazlası saygısızlıktır.
Bu, sadece bir ayrılık değil, aslında umutlarının yasını tutuyorsun.
Kendi korkaklığını senin üzerine yıkan biri gerçekten "hatırlanmaya" değer mi?