Eskiden böyle olmaktan çok şikayetçiydim, artık herkesin varoluşunun ayrı bir notası olduğunu düşünüyorum. Tekil olarak bakınca rahatsız edici gibi olan şey bütün içerisinde müziğin güzelleşmesini sağlayan bir nota olabiliyor bazen. Belki de benim zorlandığım konular, Beyhan’ı Beyhan yapan önemli unsurlardır diye düşünüyorum.