Şimdiye kadar okuduğum en tatlı kitaptı sanırım. Sindirella’nın modernleşmiş hali diyebiliriz. Gerçekten okurken çok büyük keyif aldım ve asla elimden bırakamadım. Serinin devamını alıp okumak için sabırsızlanıyorum.
Asla elimden bırakmak istemediğim bir kitaptı. Çok akıcı ve sürükleyici bir kitap. Her sayfa merak ve heyecanla dolup taşıyor. Herkese bu kitabı okumasını öneririm.