Süeda Keskin

Süeda Keskin
@zeysueda
Kendi çapımda okuyorum , yazıyorum, çiziyorum
aşık olduklarımıza kolay açılıyor ama hemen açıklarda boğuluyoruz.
Reklam
Ne idüğü belirsiz insanlarız. İdüğümüzü arıyoruz.
Hep "geçiş dönemi"nde sıkıştık, hep " gelişmekte olan ülke" vatandaşı olduk. Tarihi de anlamadık, geleceği de hayal edemedik.
Af dilemeye gelince. Hala onu gerektirecek bir şey yapmış değiliz.
Diyorduk ki... Durun bir dakika! Bu manifesto yazılalı henüz birkaç ay geçmişken muazzam geyler vuku buldu. Birdenbire savaş gördük,devrim yagadik, işkence çektik ve meydan okuduk. Dünyanın gördugü en büyük sünnet şölenini yaşamışçasıa ansızın çocukluktan yetişkinliğe geçtik.
Reklam