"Çoğumuz hayatın kayıp, kaybın da hayat olduğunu anlamadan hayatımız boyunca kayıpla savaşır ve direniriz, hayat değişemez ve kayıpsız büyüyemeyiz. Eski bir Yahudi atasözü vardır, çok düğünde dans edersen, çok cenazede ağlarsın. Bu, birçok başlangıçta mevcutsanız, birçok sonda da orada olacağınız anlamına gelir. ayrılık yaşama olasılığınız o kadar artar. Büyük bir kayıp yaşadığınızı düşünüyorsanız, bunun nedeni yaşam tarafından çok zengin bir şekilde kutsanmış olmanızdır. Yıldızlara ulaşamamak kötü bir şey değil. Ne yazık ki, ulaşamayacağınız bir yıldızınız yok."