Merhabalarrr. Bu gün çok büyük heves ile başladığım bir kitabı bitirdim. Kitap o kadr akıcı ve güzeldi ki anlatamam. Her şey en ince detayına kadar anlatılmıştı. Kitabı çok beğendim.
Kitabın içeriğine gelecek olursak. Burda hikayenin en başında Ateş Lordu Daren'den nefret ediyorum diyebilirdim. Ama hikayenin sonlarına doğru Daren'e karşı büyük hayranlık duymaya başladım. Hatta en sevdiğim karakter oldu. Kötü ama üzüntü ve acı doluydu. Verdiği hava ve karakteri mükemmeldi. Hava Lordu Sina beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. Sina'nın Nova'nın tek dostu olduğunu düşünürdüm her zaman. Ama herşey kendi çıkarları içinmiş. Her şeye rağmen yine de Nova onu dost olarak görüyor. Toprak Lordu Amon zaten her zaman iğrenç bir insandı ve hikayenin sonunda da öyle bitti. Arın'a gelecek olursak aslında onun hakkında kafam fazlası ile karışık. İlk başlarda İlmek'ten kurtulduktan sonra daha güzel şeyler olmasını bekliyordum. Arın Nova'yı her zaman destekledi ama bir o kadar da hayal kırıklığına uğrattı. Ariana için Elemental'i birbirine katmışken, hikayenin sonunda Nova'yı orada bırakması olayına cidden sinir oldum. Ve ben herşeye rağmen Daren'in Nova'ya bağlılığın hayrandım. İkisi arasında zedelense bile kopmayan bir bağ vardı. Hikayenin sonu hiç beklediğim gibi bitmedi ama oldukça güzeldi..
Herkeze tavsiye ediyorummm.