-dünyaya neden pis diyorsun?
-pis ya! senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak... pis... leş gibi...
-ee, halledebiliyor musunuz?
-maalesef üstadım, dedi Jacques hüzünlü bir gülümsemeyle. sürekli üflüyorum. istediğiniz kadar kül var ama tek bir altın kıvılcım bile yok.