zilan

zilan
@zilanakca
Güldüğün fotoğrafı, içime astım.
Keşke sabrımın olduğu kadar Şansım da olsaydı bu hayatta..🥀❤️‍🩹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ahmet Kaya'nın "Ölürken bile hasretim sana, bir tek sen anla"dediği gibi..🥀🪽
Bazı gülüşler vardır, bir daha göremezsin..✨
çok güzel gülüyorsun..❤️‍🩹🪽
"Bazı vedalar nefretle değil, çok sevmekten yarım kalır..."🥀🪽